Monday 3 August 2009

nOVel TErbarU!!!!!!

hari ahad hri tuh pepagi aku dah bangun n tak terbongkang lagi kat katil dan yang penting tak sempat pun nak malakarkan peta dunia..hehehehe
hari tuh aku planning nak g mandi kat wet world..alahai cam dah kembali kezamam kanak2 lak.tp yang pnting aku njoy!!!

haRi tue JUga aku Sempat menambahkan koleksi novel..berhbs r duit aku tp dah minat nak wat cam mana erk..Buku Yg smPat aku Bli 5 Thun 5 Bulan , TUnaS kedua2 nih dri HLOVATE..mEMang Best GLER cter nih..SEmpOI ajer..SamPai tak tidO aku nak abIS bCER NiH..Memang BERBaloi!!!

3 comments:

  1. berbal0i la sangat.. hahahahaha...

    ReplyDelete
  2. Baca tu bacalah jugak tapi tidoq tu nak kena jaga jugak ..nanti kesihatan terganggu lagi tak syok nak baca ...take care ok

    ReplyDelete

Jom Pergi TErjah..