Friday 4 September 2009

MPH pUnyEr CitEr..

tIme aKu mErayap minggu lepas kat tesco bkt tinggi..sajEr jer aku nak g bLi baRang daPUr tuk bukak pose ( konon2 jer r tue!! )..kT umah siap pasang niat jangan nak membazir tym bulan pose nih..huhuhu..lEpas jer aku bayar sume barang yang aku bli, aku tengok MPH bOOkstore cam x ader orang jer so aku pun gatallah sesangat nak masuk....dOk aku ralik ngok buku,sales girl kat situ cakap mph kat sini dah nak tutup so kalo bli ader disc 10%..buLat gak r maTa aku Dengar..aku Pun aper lagi sumer novel aku nak cEkau..Pnat Otak aku nak Fikir novel aper yang patut aku bli tp sbnar x smpat nak fikir Pun,apEr yang adEr aku amik jer…bIler Tym nak Bayar tuh mmg dah X bleh nak cakap,mengigil akU nak Hulur Duit kat cashier tuh..mana tak nya total aku bLi sumer mencecah rM200..mak aih rabak giler poket aku tuk bulan nih..Dah teRbatal niat aku x nak m'bazir..SungguHlah aku nih kalO bab m'bazIR tue no 1 tp tuk bukU jer..tp Bab nak BLi bUKu tak makan kaT mc d sElama 2 blan pun sanggup (bTOiker??)…oRg ckap m'bazir amalan si nates tuh tp tym pose nie aku rasa si nates tue dh kna ikat.. jadi ekin nie ikut amalan saper??? SaPer nak tolong aKu Jawab???

No comments:

Post a Comment

Jom Pergi TErjah..